paulsakir
10-13-07, 02:19 PM
Salut tout le monde! (Hi everybody in French):)
Je suis très nouveau ici... hmm kèc k je pourrais dire ? Je suis actualllement un architecte inventant des choses dans mon temps perdu... (spécifiquement dans la domaine du vélo). Je suis également un compositeur de musique pour courte métrage (instrumental-symphonique). Je suis venu à ce forum pour rencontrer quelqu'un aux alentour europe occidental-central qui peut m'aider fabriquer des prototypes de bicyclette. Alors si vous connaissez quelqu'un (ou c'est vous) écrivez-moi svp.
Souhaitant des salutations chaleureuses à tous, :-D
Paul
In English:
I'm very new here...hmm what to say?
I'm actualy an architect inventing things in my spear time...(especialy for bicycles).
I'm also a composer of some small short film music (instrumental-symphonic).
I came to this forum to meet somebody in western-central european erea who can help me building bicycle prototypes.
So if you know someone (or this is you) please write me.
Wishing best for all,
Paul
Je suis très nouveau ici... hmm kèc k je pourrais dire ? Je suis actualllement un architecte inventant des choses dans mon temps perdu... (spécifiquement dans la domaine du vélo). Je suis également un compositeur de musique pour courte métrage (instrumental-symphonique). Je suis venu à ce forum pour rencontrer quelqu'un aux alentour europe occidental-central qui peut m'aider fabriquer des prototypes de bicyclette. Alors si vous connaissez quelqu'un (ou c'est vous) écrivez-moi svp.
Souhaitant des salutations chaleureuses à tous, :-D
Paul
In English:
I'm very new here...hmm what to say?
I'm actualy an architect inventing things in my spear time...(especialy for bicycles).
I'm also a composer of some small short film music (instrumental-symphonic).
I came to this forum to meet somebody in western-central european erea who can help me building bicycle prototypes.
So if you know someone (or this is you) please write me.
Wishing best for all,
Paul
Bikeforums.net is a forum about nothing but bikes. Our community can help you find information about hard-to-find and localized information like bicycle tours, specialties like where in your area to have your recumbent bike serviced, or what are the best bicycle tires and seats for the activities you use your bike for.