Advertise on Bikeforums.net



User Tag List

Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Senior Member hos13's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    552 LATA
    My Bikes
    2007 Mercier Sperns (I'm a shill) and a 99 Diamondback Invert
    Posts
    778
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    How much should your Mom get Paid?

    Mom's salary wizard.

    Since I typical don't post on the weekend, Happy Mothers day to all the Moms out there.
    Last edited by hos13; 05-09-08 at 10:07 AM. Reason: fix title
    "Don't give up, don't ever give up" jimmyv

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    228
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Market rate. Maybe same as teachers. No way a mom would ever get > $100,000 in the real world.

  3. #3
    Pwnerer Wordbiker's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Pagosa Springs, CO, USA
    My Bikes
    Road, MTB, Cruiser, Chopper, BMX
    Posts
    2,900
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Just leave her a tip on the nightstand...








    (Yep, I went there)
    Quote Originally Posted by ahsposo View Post
    Ski, bike and wish I was gay.

  4. #4
    J E R S E Y S B E S T Jerseysbest's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    DC
    Posts
    1,852
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Wordbiker View Post
    Just leave her a tip on the nightstand...








    (Yep, I went there)
    Heh, thats what I was thinkin when I read the thread title.
    Quote Originally Posted by SingingSabre View Post
    Cheating: a symptom of the problem.

  5. #5
    chicken pecker ChristAir's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    eastern NC
    My Bikes
    everything except a roadbike
    Posts
    260
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    325,000+ because she is usually the one in charge (my dad does nothing except 3 days of work).
    I'm just a Christian guy looking to get some good air- I'm ChristAir.

    Quote Originally Posted by lodi781 View Post
    Hey, sometimes ya gotta shake hands with your feelings....in your case, it's gonna be a long handshake....:D

  6. #6
    phony collective progress x136's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    San Hoosey
    My Bikes
    http://velospace.org/user/36663
    Posts
    2,983
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Wordbiker View Post
    Just leave her a tip on the nightstand...
    Growing up in the Bobbitt household must've been tough.

  7. #7
    Senior Member hos13's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    552 LATA
    My Bikes
    2007 Mercier Sperns (I'm a shill) and a 99 Diamondback Invert
    Posts
    778
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Wordbiker View Post
    Just leave her a tip on the nightstand...








    (Yep, I went there)
    "Don't give up, don't ever give up" jimmyv

  8. #8
    Tireless Tenderfoot mme.melissa's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Austin, TX
    My Bikes
    Cannondale Carbon2 and soon Bianchi Elena
    Posts
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Economically speaking, if moms were to get paid for their work, the salaries and social value of the people who do fill such jobs (housekeeper, nanny, chef, etc.) would see a serious pay cut. (that damn invisible hand'll spank you when you least expect it) The reason that house elves are valuable is because they don't get paid.

    As far as the tip goes, may not be a bad idea.
    Bukowski defined "...the majority of overeducated and underemployed economists are merely the tip of the blogging world, the extra-rational."

  9. #9
    I... Don't care. nekohime's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Sunny SoCal
    Posts
    1,279
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Speaking of Mother's day... what are you gonna give your moms, and if you are a mom, what do you want to receive?

    Dunno what to give my mum yet...
    Wanna join my charity folding bike ride? Sign-up here!
    Quote Originally Posted by AEO View Post
    you should learn to embrace change, and mock it's failings every step of the way :p

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •