Cycling and bicycle discussion forums. 
   Click here to join our community Log in to access your Control Panel  


Go Back   >

Showing results 1 to 25 of 402
Search took 1.75 seconds.
Search: Posts Made By: summoner12
Forum: Southern California 06-11-09, 09:46 PM
Replies: 43
Views: 1,477
Posted By summoner12
Glad you got it worked out! now you'll have to...

Glad you got it worked out! now you'll have to join some people on some rides :D
Forum: Southern California 06-10-09, 10:17 PM
Replies: 9
Views: 710
Posted By summoner12
People are so careless and are NEVER...

People are so careless and are NEVER wrong........ I noticed that's an LA thing. I am from the Chicago area and I say 'please, thank you, sorry, let me get that for you' and hold doors for people.......
Forum: Southern California 06-10-09, 02:12 AM
Replies: 43
Views: 1,477
Posted By summoner12
maaaaaaaayybeeee :innocent:

maaaaaaaayybeeee :innocent:
Forum: Southern California 06-07-09, 12:57 AM
Replies: 11,544
Views: 296,023
Posted By summoner12
you have NOS? :speedy:

you have NOS? :speedy:
Forum: Southern California 06-06-09, 11:49 PM
Replies: 43
Views: 1,477
Posted By summoner12
Yeah, Jones is only open 1-5 I think... :o But...

Yeah, Jones is only open 1-5 I think... :o But the Toni's pizza on the corner there is REALLY good if ya get there early, you can grab something to eat....:D
Forum: Southern California 06-05-09, 10:06 AM
Replies: 26
Views: 1,140
Posted By summoner12
wow that is kinda gross lol. I can hardly eat one...

wow that is kinda gross lol. I can hardly eat one donut :o
Forum: Southern California 06-05-09, 01:25 AM
Replies: 7
Views: 524
Posted By summoner12
holy crap I read the heading wrong! LOL this is a...

holy crap I read the heading wrong! LOL this is a GMR ride...... freakin moron! sorry!
Forum: Southern California 06-05-09, 12:19 AM
Replies: 7
Views: 524
Posted By summoner12
I might be riding the trail from the A to the...

I might be riding the trail from the A to the wedge with a friend and his buddy. Starting at the A around 9, if it all works out. Not sure on their pace. This will be my first time riding with these...
Forum: Southern California 06-04-09, 09:58 PM
Replies: 675
Views: 32,854
Posted By summoner12
It's a large family right? I almost got mowed...

It's a large family right? I almost got mowed down by a family on bikes... I think it was like two, two person tandems and a three person tandem and a couple of stragglers on their own bikes.... but...
Forum: Southern California 06-04-09, 09:48 PM
Replies: 43
Views: 1,477
Posted By summoner12
Jones Bicycles II, San Marino

I don't know where Los Feliz is exactly.... but my buddy owns a shop in San Marino, CA. It's called Jones Bicycles II...
Forum: Southern California 06-26-08, 02:17 AM
Replies: 797
Views: 26,598
Posted By summoner12
The new guy... I was given a Panther...

The new guy...

I was given a Panther Chameleon egg from a fellow keeper. He had already slit his egg and waiting to climb out. I took him home Tuesday night and placed him in the kitchen cabinet...
Forum: Southern California 06-25-08, 01:10 AM
Replies: 537
Views: 22,762
Posted By summoner12
Cool, good looking out! I'll try that next...

Cool, good looking out! I'll try that next time.:thumb: Thanks!:beer:
Forum: Southern California 06-22-08, 07:34 PM
Replies: 15
Views: 525
Posted By summoner12
My friend has shipped bikes for people from his...

My friend has shipped bikes for people from his shop LOTS of times. You just drop off the bike, give them an address, pay and they take care of the packing. I imagine it'll cost a bit more going to...
Forum: Southern California 06-22-08, 12:39 AM
Replies: 537
Views: 22,762
Posted By summoner12
I was on the SART today for a bit. I did the loop...

I was on the SART today for a bit. I did the loop Tiffanie does from Los Primos. I saw Nacy333 on my way back to the car about 1/2 a mile from PCH. I didn't have my BF jersey on so I don't think he...
Forum: Southern California 06-15-08, 09:27 PM
Replies: 537
Views: 22,762
Posted By summoner12
Thanks! :D It was cool to run into people...

Thanks! :D

It was cool to run into people from the forum. I will wear my BF jersey more often :-D
Forum: Southern California 06-15-08, 07:48 PM
Replies: 537
Views: 22,762
Posted By summoner12
THOSE are the names of the guys we saw... I was...

THOSE are the names of the guys we saw... I was having trouble remembering their names:o.

It was nice running into you guys!
Forum: Southern California 06-14-08, 04:16 PM
Replies: 21
Views: 921
Posted By summoner12
Wanna do it again tomorrow Tiffanie? :D

Wanna do it again tomorrow Tiffanie? :D
Forum: Southern California 06-09-08, 11:12 PM
Replies: 537
Views: 22,762
Posted By summoner12
I wish... I work 10-6:30 :(:mad: Weekends?

I wish... I work 10-6:30 :(:mad:

Weekends?
Forum: Southern California 06-09-08, 09:36 PM
Replies: 537
Views: 22,762
Posted By summoner12
sorry double post... freakin website.... I came...

sorry double post... freakin website.... I came home and the post was still on my screen.... so i added a bit to it and... freakin... whatever sorry.
Forum: Southern California 06-09-08, 09:35 PM
Replies: 537
Views: 22,762
Posted By summoner12
Where is a good place to park near the Honda...

Where is a good place to park near the Honda Center? We parked in the lot next to the hotel. I think it is a little industrial building. Our cars were facing the hotel, seemed like an ok place to...
Forum: Southern California 06-09-08, 09:18 AM
Replies: 537
Views: 22,762
Posted By summoner12
Where is a good place to park near the Honda...

Where is a good place to park near the Honda Center? We parked in the lot next to the hotel. I think it is a little industrial building. Our cars were facing the hotel, seemed like an ok place to...
Forum: Southern California 06-08-08, 10:20 PM
Replies: 537
Views: 22,762
Posted By summoner12
Hey Mr. Beanz can I post some pics from my SART...

Hey Mr. Beanz can I post some pics from my SART ride today? I only have two lol

Well... im asuming you said yes... HAHA

My bike on the road:...
Forum: Southern California 06-07-08, 01:55 PM
Replies: 3,097
Views: 73,304
Posted By summoner12
Mark Otten - So Serene Armind vol. 3

Mark Otten - So Serene
Armind vol. 3
Forum: Southern California 06-03-08, 09:40 PM
Replies: 15
Views: 545
Posted By summoner12
Where do you start and end? I think I might do...

Where do you start and end? I think I might do this trail with my GF again. We rode it once from our Apt. and since we live at the top of the trail we didn't go very far down for fear of my GF...
Forum: Southern California 06-02-08, 10:15 PM
Replies: 15
Views: 545
Posted By summoner12
This has been my motto for quite some time now...

This has been my motto for quite some time now :thumb:
Showing results 1 to 25 of 402

 
Forum Jump

All times are GMT -6. The time now is 01:31 PM.