Advertise on Bikeforums.net



Search:

Type: Posts; User: Wotan; Keyword(s):

Page 1 of 17 1 2 3 4

Search: Search took 1.50 seconds.

  1. Philistines!

    Philistines!
  2. PS Thanks for the photos, Gridplan!! Such...

    PS Thanks for the photos, Gridplan!! Such beautiful devices! I really hope I can find one of them (at an affordable price) one day!! Fingers crossed...

    By the way, are the photos from "La bici...
  3. I also feel that the friction issue must have...

    I also feel that the friction issue must have mattered to some folks. Maybe not everyone but at least a few. I've seen a couple of ads where it is mentioned as a selling point (maybe it was just the...
  4. I love these threads about the older stuff! And...

    I love these threads about the older stuff! And iab, that bike still slays me ev'ry time. You gotta get some pics with the "new" Margherita!!

    Anyone got photos of a first gen Ghuggini? Or seen...
  5. Replies
    29
    Views
    833

    Hot!! More pics of the frame/fork please!!

    Hot!! More pics of the frame/fork please!!
  6. Replies
    98
    Views
    2,781

    This thread has grown a bit in the past week. ...

    This thread has grown a bit in the past week.

    Annnnnnyyyyyway, the store I work at needed a custom ring and bashguard made. We called Cycle Underground, got a number disconnect, called a few...
  7. Replies
    98
    Views
    2,781

    Not sure what's happening with Cycle Underground...

    Not sure what's happening with Cycle Underground but they've always been pretty bad with emails. Try phoning them (check the timezone first!).

    Btw, the rings work fine with derailleurs as far as...
  8. Replies
    24
    Views
    528

    +1. Not sure what sort of value I'd personally...

    +1. Not sure what sort of value I'd personally put on this particular bike but if money were no issue, then maybe...

    Anyway, lol at the original bidder. This person had the chance to hit the "buy...
  9. Replies
    13
    Views
    230

    Nice bike!!! The bars are Kelly brand. A pal...

    Nice bike!!!

    The bars are Kelly brand. A pal of mine sold a set (different model) on eBay last week:...
  10. Replies
    15
    Views
    371

    That Thanet is a corker! I saw a couple at the...

    That Thanet is a corker! I saw a couple at the bike museum in Wales last year - definitely on the wants list.

    Did you shift the Trivelox derailleur? What were your thoughts? Did you prefer it or...
  11. Replies
    15
    Views
    371

    Yeah, great bunch of bikes! Can't wait to see the...

    Yeah, great bunch of bikes! Can't wait to see the Silverlight, too - feel free to post some teaser pics!
  12. Replies
    40
    Views
    956

    You need three tire levers, imo. Two won't cut...

    You need three tire levers, imo. Two won't cut it. I like the Michelin ones but plenty of folk favor the Pedros.

    And, as Lotek mentioned, an even better solution is to get a tyre bead jack. I've...
  13. Replies
    150
    Views
    5,407

    Gotta lace this guy up and give it a go:...

    Gotta lace this guy up and give it a go:
    http://i729.photobucket.com/albums/ww292/sir_kevinwulf/Galletti/01212009273.jpg...
  14. Replies
    44
    Views
    669

    Bingo! The Bikesmith cotter press works...

    Bingo! The Bikesmith cotter press works fantastically on non-driveside crankarms and on driveside arms with a reasonable BCD. But for the 50.4 bcd 5 pin sets, like most Magistroni, Stronglight, BSA...
  15. Maybe you'd be better off just buying one of the...

    Maybe you'd be better off just buying one of the new-ish Sturmey Archer bar-end shifters that can also be used as a downtube shifter. There is also a dt specific shifter. I think they cost around...
  16. Replies
    17
    Views
    1,216

    I know that the heirachy goes (in ascending...

    I know that the heirachy goes (in ascending order): extra, extra oro, oro

    But the differences between bx and cx is something I'm not sure of either. I recently searched and came up with this C&V...
  17. Replies
    25
    Views
    1,071

    In my experiences with doing this, it all sounds...

    In my experiences with doing this, it all sounds nice and cheap until the package arrives. Then you have pay a "documents" fee from the carrier, pay someone to clear it through customs, sometimes pay...
  18. Replies
    303
    Views
    18,457

    Fantastic. Gotta admit, I'm pretty jealous! If I...

    Fantastic. Gotta admit, I'm pretty jealous! If I wasn't taking receipt of my ten year younger Cinelli SC in a week or two I would be totally green!

    Did your frame have full chrome underneath the...
  19. Replies
    29
    Views
    736

    I'm going to guess that he bought back Citoyen's...

    I'm going to guess that he bought back Citoyen's 1947 Cinelli, pictured in the Holy Grail thread.

    I might have pretended it got lost in transit :innocent:
  20. Replies
    303
    Views
    18,457

    YYYEEESSS!!!! Would love to see some more pics. ...

    YYYEEESSS!!!! Would love to see some more pics.

    Do the decal crests have "Firenze" instead of "Milano"?
    Is this the headbadge?
    http://43bikes.com/~/cinelli-web/firenze-badge.jpg


    What...
  21. Yeah, they are. There's quite a few bikes from...

    Yeah, they are. There's quite a few bikes from Australia with the hand-painted logos and pin striping. It was all the rage down here in the good, old days.
  22. Cheers guv! Here's what it looks like these days:...

    Cheers guv! Here's what it looks like these days:

    http://i729.photobucket.com/albums/ww292/sir_kevinwulf/Bates/bates01.jpg

    More pics HERE

    My fave is one of Gridplan's bikes. Just can't...
  23. Replies
    28
    Views
    2,154

    I just bought some gloves from these guys...

    I just bought some gloves from these guys. They haven't arrived yet, so I can't comment on quality but they do a brown, leather, fingerless glove. And you can save on shipping when you buy a leather...
  24. Sure. I guess it's me who's running the ship...

    Sure. I guess it's me who's running the ship right now. But I have to warn you that Australia Post is probably the most expensive in the world right now! I can get quotes in a couple of days if you...
  25. Bumping this 'cos I want a wool jersey.

    Bumping this 'cos I want a wool jersey.
Results 1 to 25 of 420
Page 1 of 17 1 2 3 4