Search: Posts Made By: MikeAmoke
Showing results 1 to 43 of 43
Search took 0.03 seconds.
04-22-16, 05:58 PM
Replies: 11
Views: 2,018
Posted By MikeAmoke

yeah pretty much bull****. i heard it should be...

yeah pretty much bull****. i heard it should be open by summer as you guessed.
02-17-14, 05:34 PM
Replies: 96
Views: 27,043
Posted By MikeAmoke

lmaoo i wanna see that.

lmaoo i wanna see that.
02-17-14, 04:15 AM
Replies: 96
Views: 27,043
Posted By MikeAmoke

This bike is ****ing beautiful. is there a real...

This bike is ****ing beautiful. is there a real purpose for the break lever or just cuz it looks gangsta
06-21-12, 12:57 PM
Replies: 5,723
Views: 1,112,820
Posted By MikeAmoke

Too many decals turns me off ;/

Too many decals turns me off ;/
06-20-12, 02:36 PM
Replies: 5,723
Views: 1,112,820
Posted By MikeAmoke

**** is nuts, looks like a third wheel

**** is nuts, looks like a third wheel
06-20-12, 02:19 PM
Replies: 5,723
Views: 1,112,820
Posted By MikeAmoke

257293

257293
06-07-12, 01:30 PM
Replies: 6,484
Views: 566,047
Posted By MikeAmoke

WHats going on here... 254750

WHats going on here...

254750
05-31-12, 02:02 AM
Replies: 3,881
Views: 512,794
Posted By MikeAmoke

Where can I get the best deal on 3T ergonovas's?

Where can I get the best deal on 3T ergonovas's?
05-29-12, 02:45 AM
Replies: 6,484
Views: 566,047
Posted By MikeAmoke

LOL homie is smashing:thumb:

LOL homie is smashing:thumb:
05-27-12, 08:00 PM
Replies: 3,881
Views: 512,794
Posted By MikeAmoke

are korso wheels a good deal? If so where can i...

are korso wheels a good deal?
If so where can i order them?
05-22-12, 11:15 PM
Replies: 96
Views: 27,043
Posted By MikeAmoke

best bikes evarr

best bikes evarr
05-18-12, 10:05 PM
Replies: 5,723
Views: 1,112,820
Posted By MikeAmoke

http://www.cyclingtips.com.au/2012/03/nahbs-previe...

http://www.cyclingtips.com.au/2012/03/nahbs-preview-baum-correto-pista/
05-17-12, 04:49 PM
Replies: 67
Views: 2,014
Posted By MikeAmoke

Haha yeah man hipster central. My high school...

Haha yeah man hipster central.
My high school was in the heart of silverlake, I love the place though. Just looks beautiful right as the sun sets.
05-17-12, 04:21 PM
Replies: 67
Views: 2,014
Posted By MikeAmoke

I live right by silverlake area, by echo park and...

I live right by silverlake area, by echo park and downtown
05-17-12, 02:53 PM
Replies: 67
Views: 2,014
Posted By MikeAmoke

anyone live in the LA area. i need friends to...

anyone live in the LA area. i need friends to bike and be motivated with..:(
05-16-12, 11:57 PM
Replies: 67
Views: 2,014
Posted By MikeAmoke

Wow guys.. real inspiring stuff. unfortunately,...

Wow guys.. real inspiring stuff.
unfortunately, i can say ive gained a few since last year and now that im into biking am really looking foreword to my self improvement.
Biking is definitely...
05-16-12, 12:58 PM
Replies: 14
Views: 596
Posted By MikeAmoke

thanks for the response guys :] As for her...

thanks for the response guys :]
As for her wanting to ride, its because we want to start being more active together. Since ive been into biking (I ride a Flite100), shes grown more fond of the idea...
05-16-12, 12:24 AM
Replies: 14
Views: 596
Posted By MikeAmoke

haha she dosent know much about bikes. yeah i...

haha she dosent know much about bikes.
yeah i was thinking killo tt, is their frame sizing fairly standard?
05-15-12, 10:54 PM
Replies: 14
Views: 596
Posted By MikeAmoke

What bike to get for my....

Hey guys, my and my girl want to start riding together. i have a Flite 100 track bike and i was wondering what kind of bike to get her. im thinking a track bike so she can keep up with me and get a...
05-15-12, 01:48 AM
Replies: 19
Views: 1,557
Posted By MikeAmoke

trust us, youll thank us later.

trust us, youll thank us later.
05-15-12, 01:19 AM
Replies: 28,352
Views: 878,166
Posted By MikeAmoke

Wow that bag thing happened to me once on the...

Wow that bag thing happened to me once on the street.
Luckily i was on a fixed track bike and noticed it right away. hahah that **** is not fun, i had to pull out my pocketknife to get all the bag...
05-11-12, 04:46 AM
Replies: 28,352
Views: 878,166
Posted By MikeAmoke

today i rode about 12 miles along the LA river...

today i rode about 12 miles along the LA river bike path. feels good man, this LA weather, cant beat it. :love:
05-09-12, 03:05 AM
Replies: 6,484
Views: 566,047
Posted By MikeAmoke

http://newyork.craigslist.org/mnh/bid/2962907124.h...

http://newyork.craigslist.org/mnh/bid/2962907124.html "17 pounds of pure lionpower."
lol:crash:
05-08-12, 08:11 PM
Replies: 5,723
Views: 1,112,820
Posted By MikeAmoke

i came :eek:

i came :eek:
05-08-12, 10:54 AM
Replies: 41
Views: 4,761
Posted By MikeAmoke

what are the 3t ergonova pro handlebars most...

what are the 3t ergonova pro handlebars most practical for?
05-07-12, 01:24 AM
Replies: 5,723
Views: 1,112,820
Posted By MikeAmoke

hey guys what is this frame. bike set up is so...

hey guys what is this frame.
bike set up is so sexy i want it.

248834
05-07-12, 12:20 AM
Replies: 82
Views: 3,711
Posted By MikeAmoke

raleigh because i can never pronounce right or...

raleigh because i can never pronounce right or spell right.
05-05-12, 06:55 PM
Replies: 4,305
Views: 218,369
Posted By MikeAmoke

uh just checked says its still up. comes out to a...

uh just checked says its still up. comes out to a total of 36.98
05-05-12, 06:49 PM
Replies: 3,881
Views: 512,794
Posted By MikeAmoke

is there a significant difference between...

is there a significant difference between ergornova and ergosum?
05-05-12, 06:46 PM
Replies: 4,305
Views: 218,369
Posted By MikeAmoke

what! where!

what! where!
05-05-12, 05:59 PM
Replies: 4,305
Views: 218,369
Posted By MikeAmoke

foreeal show me a set up witht them on if you got...

foreeal show me a set up witht them on if you got it it i love seeing them on peoples rides
05-05-12, 05:50 PM
Replies: 4,305
Views: 218,369
Posted By MikeAmoke

got this khs flite 100 about a month ago.. should...

got this khs flite 100 about a month ago.. should i get 3t egornova pro handlebars as my first upgrade?
248583248584
05-03-12, 09:35 PM
Replies: 5,723
Views: 1,112,820
Posted By MikeAmoke

OOh damn bruh

OOh damn bruh
04-30-12, 01:36 AM
Replies: 5,723
Views: 1,112,820
Posted By MikeAmoke

aw man its such a beauty thanks for the link!

aw man its such a beauty thanks for the link!
04-29-12, 11:53 PM
Replies: 5,723
Views: 1,112,820
Posted By MikeAmoke

247469 can anyone identify this frame and parts

247469 can anyone identify this frame and parts
04-29-12, 11:40 PM
Replies: 96
Views: 27,043
Posted By MikeAmoke

Hey guys just got this and im going to start...

Hey guys just got this and im going to start building it up. i was thinking 3T egornova pro handles.
any ideas on how to tell the year?
247468
04-29-12, 11:34 PM
Replies: 22
Views: 1,411
Posted By MikeAmoke

Sick bike man just got a 100 myself and building...

Sick bike man just got a 100 myself and building it up.
did you buy the frame painted like that already?
04-04-12, 10:08 PM
Replies: 28,352
Views: 878,166
Posted By MikeAmoke

Beautiful LA man

Beautiful LA man
04-03-12, 11:09 PM
Replies: 28,352
Views: 878,166
Posted By MikeAmoke

Today i was riding and it was windy as **** down...

Today i was riding and it was windy as **** down sunset blvd and a huge nylon tablecloth got stuck on my wheels and crank and gear and cog, it was a ****ing mess. had to pull over and cut it off with...
03-29-12, 11:59 AM
Replies: 3,881
Views: 512,794
Posted By MikeAmoke

Thanks for the reassurance. Am going to pick it...

Thanks for the reassurance. Am going to pick it up later today.
anyway what should my first upgrades be? Everything is stock and i hear the tires can be a bit shoddy, maybe recommend some parts?...
03-29-12, 04:13 AM
Replies: 3,881
Views: 512,794
Posted By MikeAmoke

do you gusy think this flite 100 is a good deal...

do you gusy think this flite 100 is a good deal for about 250

http://losangeles.craigslist.org/wst/bik/2920552615.html
03-26-12, 05:55 PM
Replies: 96
Views: 27,043
Posted By MikeAmoke

2 year old complete khs flite 100 on CL for 250? ...

2 year old complete khs flite 100 on CL for 250?
is this a steal or what!
03-26-12, 12:39 PM
Replies: 96
Views: 27,043
Posted By MikeAmoke

new to this thing... getting a flite 100 and so...

new to this thing... getting a flite 100 and so excited:)
Showing results 1 to 43 of 43


 
Forum Jump

Contact Us - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

Copyright 2018 MH Sub I, LLC dba Internet Brands. All rights reserved. Use of this site indicates your consent to the Terms of Use.