Go Back  Bike Forums > Search Forums
Reload this Page >

Search Results

Notices
 
Search: Posts Made By: veneer
Showing results 1 to 50 of 1000
Search took 0.86 seconds.
Forum: Road Cycling
05-21-06, 11:43 PM
Replies: 95
Views: 33,312
Posted By veneer

[QUOTE=iamtim] ...

[QUOTE=iamtim]
http://www.timhuntley.info/images/TrekPrototype.jpg
QUOTE]

i don't think there is anything wrong with flipping up ur stem. as long as ur comfy and u can breathe well and ride on...
Forum: Road Cycling
05-21-06, 11:33 PM
Replies: 15
Views: 772
Posted By veneer

Sweet.. congrats!!! now post up some pics@!@

Sweet.. congrats!!! now post up some pics@!@
Forum: Road Cycling
05-21-06, 11:26 PM
Replies: 28
Views: 2,332
Posted By veneer

r u sure it's the seat that getting broken into,...

r u sure it's the seat that getting broken into, or is it vice versa? cuz mine feels like it's breaking my arse in.. haha.
Forum: Road Cycling
05-18-06, 12:57 AM
Replies: 91
Views: 2,422
Posted By veneer

man.. i was just in the OC area yesterday.. and...

man.. i was just in the OC area yesterday.. and man i wish i can ride around that area.. so nice and beautiful.
Forum: Road Cycling
05-18-06, 12:35 AM
Replies: 28
Views: 2,332
Posted By veneer

oh.. ur riding on a toupe now? the guy i talk to...

oh.. ur riding on a toupe now? the guy i talk to at a lbs said the toupe flex more than the arione. r u seeing that or feeling that?

i tried the ass-o-meter.. and i'm a 143 which is the same as...
Forum: Road Cycling
05-12-06, 12:34 AM
Replies: 12
Views: 585
Posted By veneer

thanks for the tip.

thanks for the tip.
Forum: Road Cycling
05-10-06, 05:05 PM
Replies: 27
Views: 1,155
Posted By veneer

how about 700x20?? i like my 700x23.

how about 700x20?? i like my 700x23.
Forum: Road Cycling
05-10-06, 04:41 PM
Replies: 2
Views: 225
Posted By veneer

no sure yet. trying to see if i can get a couple...

no sure yet. trying to see if i can get a couple people to go along.
Forum: Road Cycling
05-10-06, 12:46 PM
Replies: 2
Views: 225
Posted By veneer

5/21 - Tour de Cure (Peninsula Tour)

anyone planning on riding in this event? looks like it's gonna be on a sunday.. so just checking to see if anyone is going to ride.

more information can be found here: Peninsula Tour (Palo Alto)...
Forum: Road Cycling
05-04-06, 01:47 PM
Replies: 83
Views: 6,332
Posted By veneer

tequila joe's got some guns!! look at that...

tequila joe's got some guns!! look at that buffed arm!

yeah.. mtb seems like a lot more fun. i was talking to my client the other day, and he was into mtb.. and when i told him about road...
Forum: Road Cycling
05-04-06, 12:47 AM
Replies: 15
Views: 355
Posted By veneer

fishmel.. when i first got my set of MG aerohead...

fishmel.. when i first got my set of MG aerohead velocity (electric blue) delivered to my work around 11am... i told my boss i had a sever case of the runs... (must pretend to hold your arse while...
Forum: Road Cycling
05-04-06, 12:35 AM
Replies: 29
Views: 927
Posted By veneer

BUMP^^ for ggg... "how do you like the crank?" ...

BUMP^^ for ggg... "how do you like the crank?"

btw.. i'm using a 170mm crank right now.. how much of a difference would that be compared to a 172.5mm, since the one from truvativ is 172.5mm. does...
Forum: Road Cycling
04-28-06, 07:12 PM
Replies: 17
Views: 903
Posted By veneer

ok.. now at home.. found it. page 5 on the most...

ok.. now at home.. found it. page 5 on the most current nashbar catelog. Tricosports Split Rail Saddle. I'm tempted to give this a try as i googled and found out a bit more on the saddle.
...
Forum: Road Cycling
04-28-06, 07:01 PM
Replies: 14
Views: 518
Posted By veneer

cool.. thanks soo much guys and gals. i was...

cool.. thanks soo much guys and gals. i was thinking she might be around 46-48cm traditional frame. hopefully they have a good roadie frame in the market on sunday. i'll be back later to ask for...
Forum: Road Cycling
04-28-06, 05:59 PM
Replies: 14
Views: 518
Posted By veneer

yes that's what i've been telling her. but she...

yes that's what i've been telling her. but she insist that it's ok for her... and i worry.

there's a flea market like bike part trade happening this sunday in cupertino bikes.. so planning on...
Forum: Road Cycling
04-28-06, 05:31 PM
Replies: 14
Views: 518
Posted By veneer

Need some help from female BF members

my wife is thinking about getting into road biking. she's 5'5" and has a inseam of 30". she tried to ride my other bike which is 54cm with sloped top tube.. but even with the seat dropped all the...
Forum: Road Cycling
04-28-06, 04:50 PM
Replies: 17
Views: 903
Posted By veneer

lol.... i'm alway interigued by the new saddle...

lol.... i'm alway interigued by the new saddle designed. but the hard rock saddle.. man.. that's just too much.

i remember seeing a fully meshed saddle, can't recall whom make it.. but that look...
Forum: Road Cycling
04-28-06, 04:00 PM
Replies: 78
Views: 2,791
Posted By veneer

may i ask what do you plan on doing with the...

may i ask what do you plan on doing with the original 50/34T? this might be a noob questions.. but do you know if those will fit on the ultegra double crank?
Forum: Road Cycling
04-28-06, 11:43 AM
Replies: 78
Views: 2,791
Posted By veneer

bbattle.. lol... i ride too slow so getting...

bbattle.. lol... i ride too slow so getting stoned by them may actually happen...lol

i'll probably just go 12-27 instead.. now just need to find a place where i can find a cheap set of 12-27. do...
Forum: Road Cycling
04-28-06, 11:30 AM
Replies: 17
Views: 903
Posted By veneer

any pros riding this purrty saddle?

I am somehow drawn to this saddle.. Selle SMP Strike Carbon (http://www.sellesmp.com/en/carbon.htm). it's purrty.. but pretty sure may not be comfy on my arse.

Then there is the Composite...
Forum: Road Cycling
04-28-06, 10:02 AM
Replies: 78
Views: 2,791
Posted By veneer

i was also worried about the spacing as well. ...

i was also worried about the spacing as well. looks like it's either gonna be a 12-27 or a compact up front.

campy 13-29??? would that work with ultegra 9sp RD & shimano 9sp chain?
Forum: Road Cycling
04-28-06, 12:14 AM
Replies: 78
Views: 2,791
Posted By veneer

instead of a compact, wouldn't it be more cheaper...

instead of a compact, wouldn't it be more cheaper and effecient to just get either a 11X34 or 11/28 rear cassette to match with the existing 53/39?
Forum: Road Cycling
04-27-06, 05:44 PM
Replies: 13
Views: 739
Posted By veneer

damn.. the WTB Pure V...

damn.. the WTB Pure V...
Forum: Road Cycling
04-27-06, 05:41 PM
Replies: 12
Views: 786
Posted By veneer

lol

lol
Forum: Road Cycling
04-26-06, 11:58 PM
Replies: 13
Views: 739
Posted By veneer

lol.. that cracks me up! BUT me too!! i've...

lol.. that cracks me up! BUT me too!! i've tried several different saddles thus far.. forte slx, terry fly (buzzoff), and ended up riding my arione some more to see if i can find a better fit. ...
Forum: Road Cycling
04-23-06, 12:29 AM
Replies: 12
Views: 786
Posted By veneer

bump ^^ anyone has it on their bikes? any hood...

bump ^^ anyone has it on their bikes? any hood shots?
Forum: Road Cycling
04-23-06, 12:14 AM
Replies: 78
Views: 3,409
Posted By veneer

ah.. level is what i've found to be the most...

ah.. level is what i've found to be the most comfortable position for me as well. but i often find myself standing up off the seat so i could get some more blood flows. ;)
Forum: Road Cycling
04-22-06, 01:05 AM
Replies: 78
Views: 3,409
Posted By veneer

u know.. i too have found tilting the arione...

u know.. i too have found tilting the arione downward and moving forward will ease the numbness on the boys. however, in doing so... i find my shoulders very tense and my arms very sore from...
Forum: Foo
04-22-06, 01:01 AM
Replies: 17
Views: 378
Posted By veneer

nope.. not yet.. tried msaccess.. kinda got lost....

nope.. not yet.. tried msaccess.. kinda got lost. too swamped with meeting every day.. i'm going ape nuts..
Forum: Road Cycling
04-22-06, 12:59 AM
Replies: 8
Views: 342
Posted By veneer

well.. going to go there tomorrow.. so we'll see...

well.. going to go there tomorrow.. so we'll see what they can do.
Forum: Road Cycling
04-21-06, 10:01 AM
Replies: 12
Views: 786
Posted By veneer

haha.. i like that mini bar.. but i think it's...

haha.. i like that mini bar.. but i think it's too big to install on my bike.. lol

ryleeryno.. any pics?
Forum: Road Cycling
04-21-06, 12:10 AM
Replies: 12
Views: 786
Posted By veneer

Post up your Mini Bars

anyone here ride with them? can you post up some pic of it on your bike?
Forum: Road Cycling
04-20-06, 11:48 PM
Replies: 78
Views: 3,409
Posted By veneer

so far, i've been riding on arione, forte slx,...

so far, i've been riding on arione, forte slx, and now trying the terry fly (buzzoff). out of those three, so far i still like the arione. but i'm tempted to try the Forté T1 Tri Saddle. I would...
Forum: Road Cycling
04-20-06, 11:28 PM
Replies: 8
Views: 342
Posted By veneer

What should I do?

I bought the Performance Procyon Multi-lens Sunglasses on 4/2 and never got it till 4/18, and now it's on sale for $29.98, which is even cheaper than what I had paid for had i use my team performance...
Forum: Foo
04-20-06, 10:24 AM
Replies: 17
Views: 378
Posted By veneer

Thanks for the link. Nah.. I'm Taiwanese and...

Thanks for the link. Nah.. I'm Taiwanese and Japanese.
Forum: Foo
04-20-06, 12:04 AM
Replies: 17
Views: 378
Posted By veneer

That's the thing.. since i'm working with a bunch...

That's the thing.. since i'm working with a bunch of monkeys.. they are clueless as to how to setup a dBase for inventory. sigh.. so they expect me to cook something up since i grew up here in the...
Forum: Foo
04-19-06, 11:47 PM
Replies: 17
Views: 378
Posted By veneer

MSAccess? can't say i've used that program...

MSAccess? can't say i've used that program before. can you make a template or dBase for it?
Forum: Foo
04-19-06, 11:38 PM
Replies: 17
Views: 378
Posted By veneer

actually the functions would be pretty simple I...

actually the functions would be pretty simple I suppose. i need the excel spreadsheet to function as a supply management type. basically when the parts will arrive and the safety stocks, etc..
Forum: Foo
04-19-06, 04:25 PM
Replies: 17
Views: 378
Posted By veneer

Need help from MS Excel GURUS!!

ok... i'm taking a break from my hectic crazy work. i seriously work with a group of monkeys in a high tech sweat shop without any supply chain managment software.

so i need to some help from...
Forum: Road Cycling
04-14-06, 04:36 PM
Replies: 142
Views: 3,196
Posted By veneer

thewalrus.. i am so there! show me where to sign...

thewalrus.. i am so there! show me where to sign up to ride in that!!!!
Forum: Road Cycling
04-14-06, 02:37 PM
Replies: 27
Views: 974
Posted By veneer

man.. the toupe is way lighter than the arione...

man.. the toupe is way lighter than the arione too!
Forum: Road Cycling
04-14-06, 02:34 PM
Replies: 142
Views: 3,196
Posted By veneer

how about alberta, canada??

how about alberta, canada??
Forum: Road Cycling
04-14-06, 02:28 PM
Replies: 142
Views: 3,196
Posted By veneer

merlin.. i think u hit it on the spot. that's...

merlin.. i think u hit it on the spot. that's exactly what the oil industry are banking on. they know consumer mentality that if gas prices goes up.. people may cut back on driving.. but for how...
Forum: Road Cycling
04-14-06, 12:51 PM
Replies: 27
Views: 974
Posted By veneer

too true~~~ my wife isn't into cycling like i...

too true~~~ my wife isn't into cycling like i am.. so she doesn't understand why i need to get a new saddle till i told her it might affect me in the long run (hint hint).
Forum: Road Cycling
04-14-06, 12:49 PM
Replies: 142
Views: 3,196
Posted By veneer

+1... or they can segment a portion of the...

+1... or they can segment a portion of the freeway so we can ride on the freeway or just gas prices going up so high that no cars are allowed on the freeways.. only bikes... imagine that.. straight,...
Forum: Road Cycling
04-14-06, 12:42 PM
Replies: 27
Views: 974
Posted By veneer

rav: damn that's good hook up!! wow.. the...

rav: damn that's good hook up!!

wow.. the toupe is lighter than my arione (143mm) too!! humm.... r u thinking what i'm thinking??? ;)

guess it's time to visit the a$$-o-meter!!
Forum: Road Cycling
04-14-06, 12:32 PM
Replies: 27
Views: 974
Posted By veneer

interesting information from specialized on the...

interesting information from specialized on the toupe. the V cutout help with the penile blood flow. i've tried the forte slx with the cut out.. and i've noticed that the V part closes (meaning the...
Forum: Road Cycling
04-08-06, 12:55 AM
Replies: 8
Views: 360
Posted By veneer

darn caligurl.. i should've done that after my...

darn caligurl.. i should've done that after my order.. grr..
Forum: Road Cycling
04-07-06, 12:41 PM
Replies: 78
Views: 2,791
Posted By veneer

i've thought about getting a 12-27 for my current...

i've thought about getting a 12-27 for my current 53/39 setup, but just wondered which would be easier for my knees to pedal up the hill with?

53-39 + 12-27 or 50-34 + 11-23? i'm sure getting the...
Forum: Road Cycling
04-07-06, 11:10 AM
Replies: 78
Views: 2,791
Posted By veneer

so let me get this straight.. so if i am...

so let me get this straight.. so if i am currently using a 53-39 + 12-25 setup, then I would be able to go faster with a 50-34 + 11-23 on both high speed and low speed with more easy of climbing a...
Showing results 1 to 50 of 1000
 


 
Forum Jump

Contact Us - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service - Do Not Sell My Personal Information -

Copyright © 2021 MH Sub I, LLC dba Internet Brands. All rights reserved. Use of this site indicates your consent to the Terms of Use.