Search: Posts Made By: LóFarkas
Showing results 1 to 50 of 1000
Search took 2.04 seconds.
05-09-08, 09:15 AM
Replies: 33
Views: 1,936
Posted By LóFarkas

You sure it's not damaged? Just sell it or...

You sure it's not damaged?

Just sell it or give it away to someone who wants to build a geared road bike (if you don't want an ss, that is).
05-07-08, 02:40 PM
Replies: 30
Views: 2,227
Posted By LóFarkas

I am. (Was when she still posted here.) Gotta...

I am. (Was when she still posted here.)
Gotta be, of someone who got a stolen wheelset back the way she did:)
05-07-08, 01:52 PM
Replies: 30
Views: 2,227
Posted By LóFarkas

What the hell are you talking about??? I'm...

What the hell are you talking about???

I'm not going to research the BB/crank compatibility but you can mate mismatched components and they will work. Last I heard mongrel drivetains aren't...
05-06-08, 05:18 AM
Replies: 26
Views: 986
Posted By LóFarkas

Not on a FG. I would be super pissed if my...

Not on a FG.
I would be super pissed if my drivetrain made a lot of noise so I can see where OP is coming from. Sadly, no recommendation aside from grease.

The noise is produced by lack of grease...
05-06-08, 01:53 AM
Replies: 31
Views: 1,647
Posted By LóFarkas

??? Is there someone out there who seriusly...

???

Is there someone out there who seriusly thinks clips&straps are faster to get out of than clipless?
Even if you don't cinch the strap down, clipless wins hands down. Maybe not road systems...
05-06-08, 01:07 AM
Replies: 12
Views: 853
Posted By LóFarkas

Making a bike ride dependent upon "finding a...

Making a bike ride dependent upon "finding a surefire route" sounds like you're overthinking (is that a word? - now it is) this.
That's all I'm saying.
05-05-08, 02:53 PM
Replies: 12
Views: 853
Posted By LóFarkas

Just avoid motorways, dirt roads and...

Just avoid motorways, dirt roads and neighbourhoods where people get killed for their bikes. Other than that, why obsess about "the right route"?
If you can get your hands on a gps, take it with you.
05-04-08, 10:26 AM
Replies: 38
Views: 2,114
Posted By LóFarkas

The beef's bike should be hideously ugly. I...

The beef's bike should be hideously ugly.
I hate the mixing of oldschool frames and modern low spoke count wheels, hate the alter and solid chainrings too... and it just works on that rig.
05-03-08, 06:42 AM
Replies: 38
Views: 2,114
Posted By LóFarkas

Thomson looks better.

Thomson looks better.
05-03-08, 06:38 AM
Replies: 57
Views: 1,969
Posted By LóFarkas

Why wouldn't it be? What else is a forum for? ...

Why wouldn't it be? What else is a forum for?
Yeah it's open to everyone and that's half the fun.
05-02-08, 01:48 PM
Replies: 38,868
Views: 4,145,023
Posted By LóFarkas

OK, I give up. What is that glow?

OK, I give up. What is that glow?
05-02-08, 12:52 AM
Replies: 11
Views: 812
Posted By LóFarkas

The experience seems to be that sq taper takes...

The experience seems to be that sq taper takes more abuse (cf. skidding). So if you plan to skid all over the place make sure you install it nice and tight or go with square taper.

I have no idea...
05-02-08, 12:48 AM
Replies: 58
Views: 3,028
Posted By LóFarkas

So where the hell is the closing bfssfg thread...

So where the hell is the closing bfssfg thread gone and who got banned? Or were the bans revoked in the hope that EivlEvo can maintain some order in here?

BTW this is the best drama we've had...
05-01-08, 02:48 AM
Replies: 190
Views: 15,593
Posted By LóFarkas

hahahahaha

hahahahaha
05-01-08, 01:29 AM
Replies: 786
Views: 37,866
Posted By LóFarkas

Not damages. Damage. But I guess they meant...

Not damages. Damage.

But I guess they meant the total loss, just wrote it wrong/confusingly.
04-30-08, 02:40 PM
Replies: 41
Views: 1,655
Posted By LóFarkas

^ In that case, I'll just pass. Rachael if I must.

^ In that case, I'll just pass. Rachael if I must.
04-30-08, 11:29 AM
Replies: 41
Views: 1,655
Posted By LóFarkas

WTF? Is this from a tv show or what?

WTF?

Is this from a tv show or what?
04-28-08, 03:54 PM
Replies: 38,868
Views: 4,145,023
Posted By LóFarkas

plus one

plus one
04-28-08, 06:55 AM
Replies: 786
Views: 37,866
Posted By LóFarkas

$3500 for a microwave?

$3500 for a microwave?
04-26-08, 08:36 AM
Replies: 91
Views: 4,044
Posted By LóFarkas

WTF are you talking about? Ryansexton basically...

WTF are you talking about? Ryansexton basically posted that skidding is not an effective way of stopping and he prefers brakes. So how does that make him not know what he is doing?

And good luck...
04-26-08, 03:05 AM
Replies: 91
Views: 4,044
Posted By LóFarkas

Wow, that's intense. I guess you got...

Wow, that's intense.

I guess you got seriously lucky that it didn't go deeper and shatter a few bones, knock out teeth and so on.

And then... chicks dig scars!
04-25-08, 11:06 AM
Replies: 60
Views: 2,964
Posted By LóFarkas

Wait, so Dura-Ace seatposts are made by Easton? ...

Wait, so Dura-Ace seatposts are made by Easton?



BTW if you wanna climb hills, put on barends. Actually, use barends irrespective of whether you ride hills or not. If you have no low gear...
04-25-08, 07:58 AM
Replies: 35
Views: 1,888
Posted By LóFarkas

Rudy Project Rydon. Wouldn't consider anything...

Rudy Project Rydon.
Wouldn't consider anything else. Thinking about some spendy photochromatic lens right now (no polarized bull**** tho).
04-25-08, 06:36 AM
Replies: 91
Views: 4,044
Posted By LóFarkas

Best of luck with your recovery. It doesn't look...

Best of luck with your recovery. It doesn't look that unbearable from the photo so you should be ok in no time. Although the 30 stitches and the chewed up ear don't sound like fun...
04-23-08, 10:54 AM
Replies: 39
Views: 1,752
Posted By LóFarkas

I'm pretty good at multitasking but I can't watch...

I'm pretty good at multitasking but I can't watch 4 videos at the same time.
04-23-08, 04:39 AM
Replies: 19
Views: 1,279
Posted By LóFarkas

Why? I would just ride on. 2 more left,...

Why?
I would just ride on. 2 more left, hahahahahaha.
04-22-08, 12:15 PM
Replies: 69
Views: 6,238
Posted By LóFarkas

better

better
04-22-08, 02:55 AM
Replies: 69
Views: 6,238
Posted By LóFarkas

We only understand blunt in here...

We only understand blunt in here...
04-20-08, 02:25 AM
Replies: 75
Views: 3,924
Posted By LóFarkas

Wish you quick healin' BTW, this is the way...

Wish you quick healin'

BTW, this is the way to do it:

http://www.depot.hu/office/images/products/silverball/medium/421-0050.gif
04-19-08, 12:45 PM
Replies: 4
Views: 365
Posted By LóFarkas

Hahahaha, I have Eurosport. Envy me! You can even...

Hahahaha, I have Eurosport. Envy me! You can even hate me. I still have Eurosport and I'm watching live snooker from the world champs right now.
04-19-08, 12:42 PM
Replies: 220
Views: 7,117
Posted By LóFarkas

I never said you're likely to have your gun taken...

I never said you're likely to have your gun taken from you, just that otherwise you can't really get yourself killed.
BTW if I had to bet on the outcome of an altercation between a "trained" forum...
04-19-08, 12:32 PM
Replies: 4
Views: 365
Posted By LóFarkas

A tv channel will be repeating the race? Or was...

A tv channel will be repeating the race? Or was there no live broadcast over there at all?
04-19-08, 06:59 AM
Replies: 220
Views: 7,117
Posted By LóFarkas

Well, Romania can be rough I guess. But that's a...

Well, Romania can be rough I guess. But that's a whole different ball game... extreme poverty explains a lot.
However, in pretty much all European countries including not-too-well-off Hungary, you...
04-18-08, 02:40 PM
Replies: 220
Views: 7,117
Posted By LóFarkas

You guys live in a screwed up country if that is...

You guys live in a screwed up country if that is necessary.
04-18-08, 01:31 PM
Replies: 10
Views: 455
Posted By LóFarkas

SPD all the way. Never tried atacs but if...

SPD all the way.
Never tried atacs but if they're like eggbeaters, stay away. Also stay away from the phil wood of anything.

Yeah, the above is my personal, minority opinion.
04-18-08, 12:43 PM
Replies: 220
Views: 7,117
Posted By LóFarkas

It seems obvious to me that you all ride way too...

It seems obvious to me that you all ride way too slowly.
04-17-08, 12:23 PM
Replies: 45
Views: 2,209
Posted By LóFarkas

Our overlord kemmer said crushing, not humping......

Our overlord kemmer said crushing, not humping... despite that, I approve.
04-16-08, 12:46 PM
Replies: 36
Views: 1,951
Posted By LóFarkas

Just lace it loosely to a rim with a dozen...

Just lace it loosely to a rim with a dozen spokes. If you can't get your hands on a rim, go to a friendly shop. No need to start a tool manufacturing business in order to remove 1 cog.
04-16-08, 07:22 AM
Replies: 91
Views: 4,217
Posted By LóFarkas

Sy send me a PM with the solution when Poirot...

Sy send me a PM with the solution when Poirot holds his reunion at the end, my head hurts from trying to follow this but I wanna know who did it.
04-15-08, 02:49 PM
Replies: 29
Views: 1,237
Posted By LóFarkas

effing up your brake adjustment is totally...

effing up your brake adjustment is totally putting the cart before the horse.

It has to be as fowerful as you can get it be, and you have to be able to modulate it so you don't do the "newbie...
04-15-08, 11:39 AM
Replies: 29
Views: 1,237
Posted By LóFarkas

I'm used to the left-front setup so my lonely...

I'm used to the left-front setup so my lonely front brake is hooked to the left on the fix. However, the arguments for right-hand braking are reasonable, so for those who aren't otherwise programmed,...
04-14-08, 03:06 AM
Replies: 71
Views: 3,783
Posted By LóFarkas

The "Sparton" stamping is a bit on the brutal...

The "Sparton" stamping is a bit on the brutal side. Look how deep the S is... Thankfully, there's not much stress on that bit I guess but it's not very confidence-inspiring.
04-13-08, 05:30 PM
Replies: 37
Views: 3,793
Posted By LóFarkas

Indeed.

Indeed.
04-13-08, 02:27 AM
Replies: 37
Views: 3,793
Posted By LóFarkas

Pls tell me you have 1 cf chainring and...

Pls tell me you have 1 cf chainring and photographed all 3 bikes with it in turn. Buying 3 wd be sooo silly.
The cf cog is even worse.
Hot bikes btw.
04-11-08, 02:51 PM
Replies: 40
Views: 1,827
Posted By LóFarkas

We certainly do and so do the spanish, and...

We certainly do and so do the spanish, and apparently the italians as well.
The brits use dots like you guys over there, and separate groups of 3 with commas. Actually, mexicans write numbers the...
04-11-08, 11:48 AM
Replies: 28
Views: 1,412
Posted By LóFarkas

A very similar loop sewn on the right hand side...

A very similar loop sewn on the right hand side (if you're a left shoulder guy) of a messenger bag works really well and avoids the ******** look and the crash worries. Then of course you may not...
04-11-08, 03:24 AM
Replies: 3
Views: 308
Posted By LóFarkas

Magnet test if you wanna know. If it doesn't look...

Magnet test if you wanna know. If it doesn't look like it's carbon then it's either alu or steel. Guess which magnets are attracted to.

Don't think it matters much. Steel can take more impacts, al...
04-11-08, 02:40 AM
Replies: 38,868
Views: 4,145,023
Posted By LóFarkas

Does it say velo on the bottom? Just curious...

Does it say velo on the bottom?
Just curious to know if it's the same saddle I have. It's sold under 3 or 4 brand names I know of, this wd be yet another.
I had a pair with different branding on...
04-08-08, 12:38 PM
Replies: 46
Views: 2,049
Posted By LóFarkas

WTF??? Did you look at the page you yourself...

WTF???
Did you look at the page you yourself linked? (BTW I checked weightweenies before I posted, too, and saw that the 185 g claimed weight is spot on.) Then I didn't notice that there's a 4ti...
04-08-08, 05:27 AM
Replies: 46
Views: 2,049
Posted By LóFarkas

Tynan wrote they put eggbeater triple ti to shame...

Tynan wrote they put eggbeater triple ti to shame in terms of weight. They clearly don't.

According to my info, eggbeater triple ti weigh about 185+30=215 g which is a fair bit less than 250.
...
Showing results 1 to 50 of 1000
 


 
Forum Jump

Contact Us - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

Copyright © 2018 MH Sub I, LLC dba Internet Brands. All rights reserved. Use of this site indicates your consent to the Terms of Use.